Yealink MeetingDisplay

65", 75"og 86" 

 

Yealink MeetingDisplay er en elegant alt-i-ett-løsning for møterom som kombinerer skjerm, styring og integrasjon i én sømløs enhet. Den tilbyr automatisk bytte til aktiv kilde (for eksempel Teams), innebygde hvile- og vekke-funksjoner, og kan administreres trådløst via Yealink Management Cloud (YMCS).

 

Enkel Installasjon

Den spesialtilpassede monteringsstrukturen gjør installasjonen enkel – helt uten behov for boring i veggen. Bare skru og heng opp, så er MeetingBar og skjerm klare!

 

 

Bruk sammen med Meetingbar A40 eller A50!

One-Touch gir deg alt du trenger når den brukes sammen med Meetingbar A40 eller A50. Konfigurer enkelt MTR-enheter og MeetingDisplay uten fjernkontroll. Bytt inngangskilde og juster lysstyrke, kontrast, volum m.m. – helt uten stress.

 

 

Fjernstyring og Administrasjon

Administrer enheter i stor skala med profesjonelle plattformer som Microsoft Teams Admin Center (TAC), MTR Portal Management Platform (PMP), Zoom Device Platform (ZDM) og Yealink Management Cloud Service (YMCS).


Med YMCS kan du styre både MeetingDisplay og MTR-enheter fra én og samme plattform – uten behov for å bytte mellom systemer.

Administrer enheter i stor skala

Oppgrader og oppdater telefoner samlet ved å spesifisere fastvare og ressurser.

 

Få varsler i sanntid

Systemet har flere typer alarmer, som for eksempel dårlig samtalekvalitet eller feil ved fastvareoppdatering. Sett opp varsling via e-post, slik at IT-administratorer ikke går glipp av viktige meldinger.

 

Planlegg oppgaver uten bekymringer

Utfør administrative oppgaver utenom arbeidstid for å sikre kontinuitet i driften. Se resultatene for hver enkelt oppgave – for ekstra trygghet.